El Ayuntamiento de Barcelona apuesta por Smart Greens: Glòries.

El Ayuntamiento de Barcelona apuesta por Smart Greens: Glòries.

mayo 12, 2015 10:00 am 2 comments


¡Parece una premonición! Esta es la portada de nuestro catálogo, de hace ya 3 años:

Y este es el aspecto que presenta la plaza de Glòries este mes de mayo de 2015, justo al inicio de la temporada de crecimiento de nuestras Smart Greens:

 

Entre los meses de septiembre y octubre del año pasado, se plantaron alrededor de 1.500 Smart Greens en los primeros parterres de la urbanización temporal de la Plaça de les Glòries. Tanika, Little Jess, Littel Rev, Tas Red, Isabella, Pure Blonde, Flamin… forman ya parte del patrimonio vegetal de Barcelona.

.

.

.

Las plantas ha pasado perfectamente la temporada invernal y parecen en buena forma para afrontar el final de primavera y el verano, cuando deberán demostrar su capacidad de crecimiento y sus cualidades estéticas en condiciones de campo y con un mantenimiento muy reducido.

.

.

.

Por el momento, estamos muy satisfechos de cómo se integran en un entorno urbano tan actual y cambiante como el de la Plaça de les Glòries, uno de los escenarios del cambio presente y futuro de la ciudad.

.

.


2 Comments

  • JOSEP ROIG LLABERIA

    Em sembla perfecte que es posin en pràctica conceptes teòrics.Que estigui a la vista tot el que poden oferir en la pura realitat aquestes plantes.
    Servirà per trencar mica en mica, els conceptes tan formals i clàssics de la nostra jardineri, que ja està cambiant i enfrontant nous reptes: la manca d`aigua. No dupto del comportament de les plantes, però sí del manteniment de l`ajuntament, i del comportament de la gent. Evidentment és un “laboratori real”, aviat veurem els resultats. Estéticament ja es agradable.
    Crec que caldria fer mes difussió del que s`està fent.-
    Gràcies.-

    • smartgreens

      Gràcies pel teu comentari, Josep. Confiem molt en aquesta prova i en el comportament de les plantes en aquestes condicions. El temps ho dirà, ara per ara n’estem molt satisfets! I pel que fa a la difusió, totalment d’acord. Acceptem suggeriments :)!!

Leave a reply